Bielsk Podlaski: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III
Numer ogłoszenia: 410090 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302923, 7302322, faks 085 7302322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane nad realizacją inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III, tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 3. Do szczegółowych zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a) Współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodną z dokumentacją projektową obsługę realizacji zadania, odbioru oraz rozliczenia; b) Sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót projektowo -budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego oraz ich zgodność z dokumentacją projektową oraz ustawą Pzp; c) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót projektowo - budowlanych. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych. 4. Zakres obowiązków jest związany z postępowaniem przetargowym na wyłonienie wykonawcy robót projektowo - budowlanych (nr ogłoszenia o zamówieniu 394310-2013 z dnia 30.09.2013 r.). Wartość szacunkowa robót projektowo - budowlanych wynosi 93480,00 zł brutto. 5. W zakres prac pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III, wchodzą następujące roboty budowlane: wykonanie przyłączy sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ulicach: Rejtana, E. Plater, J. Matejki, Brańska, O. Kolberga, Łąkowa, Białostocka, 11 Listopada, Orzeszkowa, Sosnowa, Kleeberga, Obozowa, Dubiażyńska, Wiejska w Bielsku Podlaskim. 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót został określony w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale 14 pkt. 4 i pkt. 5 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w zakresie zmiany terminu wykonania: -w przypadku zmiany terminu realizacji robót projektowo - budowlanych. b) w zakresie zmiany wynagrodzenia: -zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie obowiązku do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkbielsk.pl/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.z o.o. ul. Studziwodzka 37 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.z o.o. ul. Studziwodzka 37 17-100 Bielsk Podlaski, pokój nr 12 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 3a w ramach programu: Dofinansowanie podłączeń budynków do zbiorowego systemu kanalizacyjnego w Bielsku Podlaskim..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie