Bielsk Podlaski: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn.:Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III
Numer ogłoszenia: 225147 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410090 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302923, 7302322, faks 085 7302322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn.:Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane nad realizacją inwestycji pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III, tj.: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Do szczegółowych zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a) Współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodną z dokumentacją projektową obsługę realizacji zadania, odbioru oraz rozliczenia; b) Sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót projektowo -budowlanych przygotowanych do odbioru końcowego oraz ich zgodność z dokumentacją projektową oraz ustawą Pzp; c) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót projektowo - budowlanych. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania polecenia wykonania robót dodatkowych. Zakres obowiązków jest związany z postępowaniem przetargowym na wyłonienie wykonawcy robót projektowo - budowlanych (nr ogłoszenia o zamówieniu 394310-2013 z dnia 30.09.2013 r.). Wartość szacunkowa robót projektowo - budowlanych wynosi 93480,00 zł brutto. W zakres prac pn.: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III, wchodzą następujące roboty budowlane: wykonanie przyłączy sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ulicach: Rejtana, E. Plater, J. Matejki, Brańska, O. Kolberga, Łąkowa, Białostocka, 11 Listopada, Orzeszkowa, Sosnowa, Kleeberga, Obozowa, Dubiażyńska, Wiejska w Bielsku Podlaskim. 6. Szczegółowy opis oraz zakres robót został określony w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1100,00
Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4674,00
Waluta: PLN.