Bielsk Podlaski: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski - wykonanie dokumentacji projektowej
Numer ogłoszenia: 401910 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333372 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302923, 7302322, faks 085 7302322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski - wykonanie dokumentacji projektowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; 2.Opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski II.Zakres dokumentacji i elementy formalno - prawne: 1.Wykonać mapy i odbitki map do celów projektowych w niezbędnym zakresie. 2.Wykonać badania geotechniczne gruntów w niezbędnym do opracowania projektu zakresie. 3. Opracować niezbędną dokumentację do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego określającego oddziaływanie inwestycji na środowisko naturalne - decyzja uwarunkowań środowiskowych - 2 egzemplarze. 4.Opracować niezbędną dokumentację do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji celu publicznego - 2 egzemplarze. 5.Opracować projekt budowlany do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egzemplarzy. 6.Opracować projekt wykonawczy w zakresie koniecznym do realizacji budowy: rysunki wykonawcze konstrukcji budowlanych, urządzeń i sieci technologicznych, układy zasilania w energię (wymiary, przekroje i długości kabli, schematy rozdzielni zasilających na przyłączach do budynków, instalacje oświetleniowe, zasilania urządzeń, gniazda elektryczne) itd. - 5 egzemplarzy. 7.Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze. 8.Opracować przedmiar robót - 2 egzemplarze a)przedmiar należy opracować w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b)w przedmiarze nie należy umieszczać podstaw katalogowych. 9.Opracować kosztorys inwestorski całego zakresu projektu - 2 egzemplarze. Kosztorys należy opracować metodą uproszczoną. 10.Opracować informację BIOZ - 2 egzemplarze. 11.Opracować projekt organizacji robót i harmonogram ich realizacji z uwzględnieniem ciągłego działania oczyszczalni i przepompowni ścieków w trakcie modernizacji tych obiektów - 3 egzemplarze. 12.Sporządzić instrukcje stanowiskowe, eksploatacji, instrukcje BHP i p.poż z uwzględnieniem zagrożenia wybuchem wraz z opracowaniem ryzyka zawodowego oraz ogólne instrukcje eksploatacji całej oczyszczalni i głównej przepompowni ścieków po zakończeniu ich modernizacji - 2 egzemplarze. 13.Opracować ocenę oddziaływania na środowisko całego obiektu oczyszczalni ścieków po zakończeniu inwestycji wraz z raportem oraz określić strefę ochronną oczyszczalni - 2 egzemplarze; 14.Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej nie należy wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności, tj. opracować opis warunków oceny równoważności projektowanych materiałów i urządzeń, tak aby dokumentacja, na podstawie której zostanie określony opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, odpowiadała przepisom art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15.Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w formie papierowej (w ilości wskazanej powyżej) oraz w formie elektronicznej w 3 egzemplarzach na dowolnych nośnikach w formatach edytowalnych *.doc, *.ath, *.dwg oraz w formie plików nieedytowalnych (PDF), 16.Dokumentację należy sporządzić zgodnie z: a)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t. z póź. zm.), b)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. z póź. zm.), c)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 04.130.1389 ze zm.), d)ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 t.j. z póź. zm.), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29-31, e)ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U.2012.145 j.t. z póź. zm.) f)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 j.t. z póź. zm.) III.Studium wykonalności. 1.Wykonawca opracuje studium wykonalności dla projektu pod nazwą Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie miasta Bielsk Podlaski, zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego: a)zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodno-ściekowym - Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz dostępne pod adresem: http://www.pois.gov.pl/Dokumenty/Wzorydokumentow/Documents/Priorytet1_studium.pdf b)wytyczne w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów, w tym generujących dochód - Załącznik Nr 11, oraz dostępne pod adresem: http://porpw.parp.gov.pl/files/112/146/230/669/16713.pdf 2.Wykonawca uwzględni w studium wykonalności zakupy sprzętu, pojazdów itd., nie ujęte w dokumentacji projektowej, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.Studium należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną w formacie *.doc oraz PDF na dowolnym nośniku. IV.Informacje dodatkowe: 1.Wszelkie koszty opracowania ponosi Wykonawca (m.in. opłaty skarbowe do wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń, za pełnomocnictwa, wypisy, wyrysy, mapy itp.). Koszty te Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 2.Projekt należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac w trakcie ich sporządzania. 4.Wykonawca ma obowiązek comiesięcznego informowania na piśmie Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy. 5.Całość dokumentacji należy oznaczyć logo unijnym oraz informacją, o finansowaniu zamówienia ze środków unijnych. 6.Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Bielsku Podlaskim przy ul. Studziwodzkiej 37. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, poprzez niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych. 8.Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. V.Zakres merytoryczny prac projektowych został określony w Załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.10.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 282900,00
Oferta z najniższą ceną: 282900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1076250,00
Waluta: PLN.