Bielsk Podlaski: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu śmieciarki
Numer ogłoszenia: 283876 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302923, 7302322, faks 085 7302322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z funkcją zgniatania odpadów na podwoziu trzyosiowym z jedną osią wleczoną. 2.Pojazd zostanie dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3.Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Studziwodzkiej 37 w Bielsku Podlaskim w godz. 7:00 - 15:00 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie przekazania, co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem. 4.Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim. 5.Wykonawca zapewni szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego. 6.Przedmiot leasingu Zamawiający ubezpieczy na swój koszt. 7.Zamawiający będzie ponosić koszty podatku drogowego na podstawie refakturowania lub w formie faktury VAT. 8.Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6 Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11-3 Pojazdy do zbierania odpadów 66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia: A.Parametry techniczne śmieciarki: Rok produkcji: 2013 Podwozie 6x2, poduszki oś wlecz. hydr. skrętna Główne elementy pojazdu: Rama 900 Kabina krótka, dzienna Norma emisji spalin EURO 5 Silnik min.9 litrów 300 - 330 KM, Hamulec silnikowy Skrzynia biegów manualna, 2000 Nm Sprzęgło jednotarcz. wzmocnione Rozstaw osi 3500-3900 mm Nośność przedniego zawieszenia min. 8.000 kg Przednie zawieszenie resory paraboliczne Przedni stabilizator średnio wzmocniony Zawieszenie tylne pneumatyczne Tylny most pojedynczy bez zwolnic Nośność tylnego zawieszenia min. 19.000 kg Tylne zawieszenie pneumatyczne 2 gener. Tylny stabilizator wzmocniony. Tylny amortyzator Oś wleczona sterowana elek. hydraulicznie Nacisk osi wleczonej min. 7.50 t Oś wleczona wzmocniona Pakiety: System audio oferujący podstawowe funkcje. Zawiera radio i odtwarzacz płyt CD. Przeznaczenie pojazdu: Śmieciarka ze zgniotem Drogi utwardzone i nieutwardzone Stopień zanieczyszczenia nawierzchni średni Transport dystrybucyjny Teren przeważająco płaski Maksymalna wysokość pojazdu 4,0 m Kierownica z lewej strony Szerokość pojazdu max. 2600 mm Elementy podwozia: Hamulce tarczowe Pakiet EBS Medium Elektroniczny system hamulcowy ABS EBS Sterowanie zawieszeniem pneum. z pilota Grubość profilu ramy 8 mm Skrzynka akumulatorowa z lewej strony 2 akumulatory, 225 Ah Akumulatory bezobsługowe Zbiornik paliwa 300-330 l, alu Zbiornik AdBlue 40 - 60 litrów. Korek wlewu paliwa i AdBlue z kluczykiem Wlew paliwa z osłoną przelewową Tłumik poziomy rura wydechowa pionowo do góry Stalowa osłona tłumika Winda koła+koło zapasowe mocowane tymczasowo na ramie Dwa kliny pod koła Boczne osłony przeciwnajazdowe Lampy obrysowe z boku i z tyłu Długość tylnego zwisu max. 2200 mm Koła i opony: Stalowe obręcze kół: -315/80R22.5 L CONT HSR2 XL -315/80R22.5 L CONT HDR2 -315/80R22.5 L CONT HSR2 XL Koło zapasowe oś przednia Elementy układu napędowego: Kompresor min. 900 L/min Wlot powietrza na dachu kabiny Dwustopniowy filtr powietrza Alternator 24V, 110 A Poziom hałasu zewnętrznego 80 dB(A), EC Otwarty układ odpowietrzania skrzyni korbowej Wydajność układu chłodz. do 48 stopni C Podgrzewany filtr paliwa Urządzenie rozruchowe silnika Wewnętrzne wyposażenie kabiny: Winylowa tapicerka, siedzenia winylowe, plastikowe panele drzwi Tablica wskaźników standardowa Fotel kierowcy komfortowy pas zintegrow. Podwójny fotel pasażera Klimatyzacja manualna Oświetlenie podstawowe (białe) Wywietrznik dachowy Szyby barwione Elektrycznie sterowane podnośniki szyb Blokowanie drzwi manualne Wewnętrzna osłona przeciwsłoneczna bez lusterka Zestaw wskaźników standardowy Tempomat Gniazdko 24 i 12 V na tablicy wskaźników Pasy bezpieczeństwa czarne Immobilizer Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu Gaśnica polska Dwa trójkąty ostrzegawcze Tachograf cyfrowy 1 dniowy zgodny z EC Podwójny ogranicznik prędkości Ogranicznik prędkości do 90 km/h Publikacje i wyświetlacz w języku polskim Podnośnik min. 12 tonowy Kompletny zestaw narzędzi Przewód do pompowania kół Gumowe dywaniki podłogowe Zewnętrzne wyposażenie kabiny: Przedni zderzak stalowy Siatka ochronna chłodnicy Ręczne podnoszenie kabiny Zawieszenie kabiny mechaniczne Lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane (wsteczne i szerokokątne po obu stronach) Lusterko zewnętrzne z przodu kabiny Osłona przeciwsłoneczna przydymiona Lampy mijania soczewkowe Lampy asymetryczne Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej 2 pomarańczowe lampy rotacyjne Jeden otwór w dachu kabiny nad pasażerem Pneumatyczny sygnał ostrzegawczy Antena CB Dachowa belka montażowa Poziom malowania standardowy - Kolor pomarańczowy Emblematy zamontowane Zabudowa: 1.Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym , o przekroju prostokątnym z podłogą płaską, 2.Zabudowa fabrycznie nowa, 3.Skrzynia ładunkowa ożebrowana na zewnątrz profilem stalowym, 4.pojemność skrzyni ładunkowej - 20-22 m³, 5.Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 6.Objętość kosza zasypowego min. 2 m3, 7.Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej blacha typu Creusabro o gr. min. 3-8 mm, 8.Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej blacha typu Creusabro o gr. min. 8 mm, 9.Mechanizm zgniatania liniowo - pyłowy czyli tzw. szufladowy, 10.Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy, 11.Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, 12.Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych, 13.Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l litrów, 14.Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny, 15.Wrzutnik w całości ocynkowany - lakierowany, 16.Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1100 mm, 17.Czas opróżniania pojemników a) 120 l - max. 8 sek, b) 1100 l - max. 11 sek, 18.Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników odbywa się bez podnoszenia obrotów silnika, 19.Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 20.Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi być zamontowana na odchylanym ramieniu i posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa, 21.Sterownie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne, 22.Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 23.Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 24.Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 25.Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 26.Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 27.Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 28.Sterowanie ręczne, 29.Sterowanie płytą wypychającą ,wysuwanie i wsuwanie, odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy 30.Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy m.in.: -prasy zagęszczającej -podnoszenia i opuszczania odwłoka -czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi 31.Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy, 32.Możliwość wykonania zdalnej diagnostyki zabudowy - online (Internet)- przez serwis Wykonawcy, 33.Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 34.Zabudowa wykonana ze stali, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana, 35.Kolor zabudowy RAL pomarańczowy 36.Oświetlenie wg obowiązujących przepisów: -światła hamowania, -światła postojowe, -kierunkowskazy, -dwa światła alarmowe, -kogut z przodu i z tyłu pojazdu, -reflektor roboczy z tyłu 37.Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 38.Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 39.Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu, 40.Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami, 41.Układ centralnego smarowania na smar nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu - zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min 3 zakresach (informacją o min stanie smaru w zasobniku , system alarmowy , brak ciśnienia przerwana linia główna smarowania), 42.Zbiornik do mycia rąk. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: 1.gwarancja na podwozie: 12 miesięcy 2.gwarancja na zabudowę: 24 miesiące 3.gwarancja na układ napędowy: 24 miesiące lub 300 tysięcy kilometrów 4.odległość serwisu od siedziby Zamawiającego: nie więcej niż 60 km. B.Warunki finansowe dotyczące leasingu operacyjnego: 1.Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - tekst jedn. Dz. U. z 2011 Nr 74, poz. 397 z późn. zm.). 2.Opłata inicjalna w wysokości 10% ceny nabycia pojazdu przez Wykonawcę (leasingodawcę), płatna w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu leasingu do Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje 60-miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe ustalone ze stałym oprocentowaniem, płatne co miesiąc. 4.Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5.Opłata końcowa (ostania 60 rata) stanowiąca 1% wartości przedmiotu leasingu. 6.Opłata za wykup zostanie uiszczona po podpisaniu umowy kupna - sprzedaży lub wystawieniu faktury przenoszącej własność pojazdu z Wykonawcy (leasingodawcy) na Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. Umowa kupna - sprzedaży lub faktura przenosząca własność pojazdu zostanie zawarta / wystawiona do 30 dni licząc od daty upływu okresu leasingu (ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu) 7.Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela. 8.Zabezpieczenie leasingu stanowić będzie przedmiot leasingu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3, 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale 15 pkt. 4 i pkt. 5 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)w zakresie zmiany terminu wykonania: -działanie siły wyższej b)w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia, jego zakresu, zmiany wynagrodzenia: -zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie obowiązku do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkbielsk.pl/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Studziwodzka 37 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Studziwodzka 37 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 12 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie