Bielsk Podlaski: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III
Numer ogłoszenia: 426774 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394310 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Studziwodzka 37, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7302923, 7302322, faks 085 7302322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych na posesjach Inwestorów w Bielsku Podlaskim - etap III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe oraz roboty budowlane. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przyłączy sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi do istniejącej sieci kanalizacyjnej w ulicach: Rejtana, E. Plater, J. Matejki, Brańska, O. Kolberga, Łąkowa, Białostocka, 11 Listopada, Orzeszkowa, Sosnowa, Kleeberga, Obozowa, Dubiażyńska, Wiejska w Bielsku Podlaskim. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71 32 00 00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45 11 12 00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 23 13 00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie projektów przyłączy oraz kosztorysów inwestorskich. b) Dla każdego przyłącza winna być wykonana osobna dokumentacja projektowa (zgodnie z art. 29a Prawa budowlanego) oraz kosztorys inwestorski. c) Wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu przyłączy sanitarnych na terenach posesji, których wykaz jest zawarty w PFU. d) Wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej. e) Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w programie funkcjonalno - użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Wymagania Zamawiającego:. a) Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. b) Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. c) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty, gwarancje, deklaracje zgodności, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie itp. d) Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi towarzyszące inwestycji jak: próby, sprawdzenia, usługi geodezyjne itp. f) Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. g) Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą (certyfikaty, atesty, gwarancje, deklaracje zgodności itp), łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (w 3 egz.). h) Zamawiający ustanowi Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90933,90
Oferta z najniższą ceną: 90933,90 / Oferta z najwyższą ceną: 90933,90
Waluta: PLN.